חוות דעת עלינו

בית מעץ לילדים

בית מעץ לילדים

אנו זוכרים בתור ילדים כמה אושר ושעות רבות של כיף היו לנו בבית העץ שבגינה. אין תחליף להרגשה שהייתה לנו כאשר שיחקנו בבית העץ במשחקים שונים, שמרנו בו דברים שונים שמצאנו ואפילו ישנו בו לילה אחד לאור ירח וכוכבים קסום ממש כמו בסרטים. את רגעי האושר האלה אנו רוצים להעביר גם לילדים שלכם וכעת תוכלו להזמין בית מעץ לילדים לבחירה מאחד הדגמים הנמכרים אצלנו בבית מעץ, עם אפשרויות התאמה של מידות וצבעים בדיוק לצרכים שלכם. 

לבנות או לקנות בית מעץ?

כאמור בית מעץ לילדים יכול לספק להם שעות רבות של כיף בכל יום. הם יוכלו לשחק בו עם אחיהם, חבריהם ואפילו אם בעלי החיים שאתם מגדלים. גם אם החלטתם שאתם רוצים וצריכים בית מעץ לילדים בגינה שלכם הרי שכעת עולה השאלה האם לרכוש בית מעץ או לבנות בעצמכם. ובכן לצד היתרונות הרבים בלבנות את הבית בעצמכם, הרי שמדובר בעבודה לא פשוטה לרוב ולא כל אחד יכול לבצע אותה. אנו בבית מעץ החלטנו לפשט עבורכם את הנושא. ראשית: תוכלו לבחור מבין 4 דגמים שונים מהקטלוג את הבית שהכי מוצא חן בעיני ילדיכם. ניתנת לכם האפשרות לקבל את הבית מורכב ומוכן עד אליכם או לקנות את החלקים מותאמים וחתוכים בדיוק לפי הדגם, המידות והצבעים שבחרתם. 

☑️ שירותי ייעוץ וליווי זמינים בשבילכם תמיד.
☑️ ניסיון מוכח של 27 שנים בתחום העץ!
☑️ מחירים אטרקטיבים ללא תחרות
☑️ זמינות גבוה לכל לקוח.
☑️ יחס אישי לכל לקוח.
☑️ תמיד פה בשבילכם לכל עזרה או שאלה
☑️ לקבלת ייעוץ ללא כל התחייבות התקשרו עוד היום:
072-3712551

בית מעץ לילדים

רק חלק מהיתרונות של בית מעץ לילדים שלכם:

  • בית מעץ לילדים יהווה שעות רבות של משחק והנאה, לבד, עם האחים, עם החברים ועוד. 
  • בית מעץ לילדים בנוסף מפחית משמעותית את השימוש במסכים דיגיטליים מסוגים שונים כדי להעביר את הזמן (טלפונים ניידים, מחשבים, טלוויזיה וכו’).
  • בית מעץ לילדים תורם לפיתוח האינטליגנציה הבינאישית במשחק עם ילדים אחרים. חיזוק הקשר עם האחים והחברים.
  • פיתוח של יצירתיות ושימוש בבית העץ למשחקים שונים.
  • בית מעץ לילדים תורם לשמירה על בריאות הילדים – מלבד הריחוק מהמסכים הרי שמדובר גם בפעילות “פיזית” בדרך כלל, נשימת אוויר נקי, הפחתת הסיכון לדיכאון ושמירה על אנרגיות גבוהות ומצב רוח טוב, הגברת תחושת הביטחון. שיפור היכולות המוטוריות של הילדים ועוד.

אנו מזמינים אתכם למחסן העצים שלנו לצפות בדגמים השונים שלנו, להתייעץ ביחד עמנו אודות הדגמים והמידות העשויים להתאים לכם ולגינה שלכם ועוד. לייצור המוצרים שלנו אנו עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ובטיחותיים כדי להבטיח לילדים שלכם זמן משחק בטוח, נעים ומיוחד.

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות