חוות דעת עלינו

איך לדעת מאיפה לקנות עצים לדקים

איך לדעת מאיפה לקנות עצים לדקים

איך לדעת מאיפה לקנות עצים לדקים? רכישה של עצים לדקים היא לא עניין של מה בכך. מי שמתכננים לבצע רכישה של עצים לדקים, צריכים להכיר את התחום תחילה ולדעת מה זה בכלל דקים מעץ? ואילו דקים הם הפופולריים ביותר?. רק לאחר שיודעים את הפרטים הללו באופן מעמיק, מתאפשר להגיע אל העניין הסופי שנוגע לרכישה נכונה של עצים לדקים. בשורות הבאות יוצג כל המידע המקיף בנושא שיוביל אתכם לדעת מהי הדרך לבחירה של עצים לדקים.

בואו נתחיל בהיכרות קצרה עם דקים מעץ

דקים ידועים למשטחים פופולריים שנעשה בהם שימוש בכל מיני מבנים, למשל:

  • בתים פרטיים
  • משרדים
  • מרפאות ועוד

ניתן להשתמש בדק לתוך המבנה או מחוצה לו. כך שניתן לראות דקים בשטחים ציבוריים, גינות, מרפסות ולעיתים גם על גגות וליהנות מהמראה הנעים והמהודר שהדק מקנה למקום.

☑️ שירותי ייעוץ וליווי זמינים בשבילכם תמיד.
☑️ ניסיון מוכח של 27 שנים בתחום העץ!
☑️ מחירים אטרקטיבים ללא תחרות
☑️ זמינות גבוה לכל לקוח.
☑️ יחס אישי לכל לקוח.
☑️ תמיד פה בשבילכם לכל עזרה או שאלה
☑️ לקבלת ייעוץ ללא כל התחייבות התקשרו עוד היום:
072-3712551

איך לדעת מאיפה לקנות עצים לדקים

הדקים הפופולריים ביותר

רגע לפני שתגיעו אל מחסן עצים במטרה לבחור את הדק הבא שלכם, עליכם להכיר את סוגי הדקים הפופולריים ביותר. הנה כמה מהם:

  1. דק אורן – דק זה נחשב לפופולרי מאוד בישראל בגלל הסגולות שלו וההתאמה שלו לסגנון העיצוב שקיים בארץ. עץ זה מקנה אווירה כפרית ונעימה בכל מקום שבו הוא נמצא. אם לא די בכך, הוא גם נחשב לעמיד מפני נזקי מזג האוויר השונים (שמש וגשם) ואפשר לחטא אותו כנגד מזיקים.
  2. דק הבמבוק הפך להיות מאוד פופולארי בשנים האחרונות. זו הסיבה שניתן לראות אותו במתחמים שונים מכל מיני סוגים. הליך הייצור של דקים מסוג זה כולל שימור מיוחד בטמפרטורות גבוהות מאוד. הצבע של דק במבוק הוא חום – זהבהב וזאת בגלל הליך העיבוד הייחודי שהוא עובר והשילוב עם התכונות המיוחדות שלו
  3. דק האיפאה נחשב לאחד מקטגוריית הדקים המעוצבים והיוקרתיים שיש לשוק להציע. מדובר בדק שמגיע מהיערות הרחוקים של ברזיל. יש לו תכונות שמעניקות לו עמידות לזמן ממושך בחשיפה אל תנאי אקלים שונים וזאת בעקבות הצפיפות שלו שנחשבת לגבוהה ביחס לדקים אחרים, פשוטים יותר.

איך לדעת מאיפה לקנות עצים לדקים? – אפשרות מספר 1

כעת, כשיש בידיכם את המידע המקיף בנוגע לסוגי דקים שונים, ניתן להתחיל להבין איך יודעים מאיפה לקנות עצים לדקים. האפשרות הראשונה היא לפנות אל מכרים שכבר יש להם דק בבית ולשאול אותם מהיכן הם רכשו אותו. בחירה באפשרות זו מצריכה בירור מעמיק אודות המקומות שהוצעו. שכן, חשוב מאוד לבדוק שמרבית הלקוחות של החברה יצאו מרוצים.

איך לדעת מאיפה לקנות עצים לדקים? – אפשרות מספר 2

האפשרות השנייה היא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולשמוע מגורמים יודעי דבר מה דעתם על חברות מסוימות שקראתם עליהם ברשת או שהומלצו לכם לאחר שיישמתם את אפשרות מספר 1. בחירה באפשרות מספר 2 מצריכה היכרות עם הפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

שכן, אלו הפלטפורמות הטובות ביותר שיאפשרו לכם לקרוא ביקורות על מחסן עצים או עסקים שונים שמספקים דקים.
למה צריך לדעת מאיפה לקנות עצים לדקים?
חשוב מאוד לבדוק מראש את החנות או מחסן העצים שבו אתם צפויים לקנות את הדק שלכם. שכן, השוק רווי בהיצע שהוא לא תמיד איכותי. עליכם להיות בטוחים שאתם מבצעים רכישה איכותית שתאפשר לכם ליהנות ממנה לזמן רב.

לסיום

עד כאן כל המידע המקיף שיאפשר לכל אחד ואחת מכם לבצע רכישה נכונה של דקים איכותיים. זה הזמן לצאת ולבדוק את השוק במטרה לרכוש את הדק האיכותי ביותר שמתאים לכם כמו כפפה ליד.

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות