חוות דעת עלינו

האם כדאי לי לקנות אצל מחסן עצים חריש?

כאשר אנו באים לקנות משהו הדבר החשוב ביותר שאנו צריכים לחשוב עליו זה איפה נקנה את הדבר שאנו רוצים. ככל שנקנה במקום יותר טוב כך המוצר שלנו יהיה יותר מקצועי, יותר איכותי ויותר טוב. זה נכון גם כאשר אנו באים לקנות עץ ואז עולה השאלה האם כדאי לנו לקנות אצל מחסן עצים חריש?

אם כן אנו חייבים לציין כי אתם צריכים לבחון את המחסן לעומק ואז להחליט האם לקנות בו או לא. עליכם לבחון את העלויות של העצים במחסן, עליכם לבחון את מגוון העצים בחסן והכי חשוב עליכם לבחון את איכות העצים במחסן. אם תבחנו את כל הדברים הללו ועוד כמה תעשו את העסקה הטובה ביותר שיש ותקנו עץ שישרת אתכם לשנים רבות ויהיה יפה במיוחד וטוב במיוחד.

האם כדאי לי לפתוח מחסן עצים חריש?

אם אתם רוצים לפתוח מחסן עצים חריש ואתם שואלים האם זה כדאי לכם אתם צריכים לבחון מספר דברים. קודם כל בחנו את מחירי השכירות בחריש, לצד מחירי הארנונה בעיר, לצד מחירי החשמל והמים שתצטרכו לשלם.

אלו הם ההוצאות הקבועות שלכם ואתם חייבים לוודא כי מסגרת התקציב שלכם לא תיפרץ מהם. לצד זאת כדאי לראות אילו מתחרים יש בסביבה והאם אנו יכולים להתחרות איתם. כדאי גם לראות מה יהיה גודל המחסן שלנו והאם יש בחריש מקום למחסן עצים. יש גם להחליט האם לשכור או לקנות את המחסן. יש עוד דברים רבים שיש לבחון בנוגע לפתיחת מחסן עצים חריש וכדאי לעשות שיעורי בית ולא לקפוץ ראש לעסק זה ללא הכנה ובדיקות מקיפות.

על מה אני צריך לחשוב אם אני פותח מחסן עצים חריש?

כאשר אנו באים לפתוח מחסן עצים חריש אנו צריכים לחשוב לא רק על הדברים שציינו בפסקה הקודמת אלא גם על עוד שני דברים קריטיים לעסק שלנו וזה הלקוחות שיהיו לנו והספקים שלנו.

אנו צריכים לבחון האם הלקוחות יבואו לחריש לקנות עצים, כמה יבואו וכמה הם יקנו מכיוון שהעסק שלנו תלוי בזה. לצד זאת אנו צריכים גם לבחון האם הספקים יספקו סחורה לחריש ובאיזה מחירים הם יעשו זאת. הקיום של העסק שלנו ושל מחסן העצים תלוי בשאלות אלו ולכן כדאי לחשוב עליהן לפני פתיחת המחסן ולפני שאנו צוללים לנושא זה.

האם אש מסוכנת לעצים?

אי אפשר לדבר על מחסן עצים חריש ועל עצים בכלל מבלי לשאול האם עץ עמיד לשריפה. בסופו של דבר אנו לא נרצה לבנות בית מעצים אשר נשרף או ארון גדול שיכול להישרף בקלות.

אם כן יש כיום עצים אשר עמידים לאש וכדאי לכם לעבוד עם עצים אלו לכל דבר שאתם בונים. כאשר אתם פונים אל מחסן עצים או כאשר אתם מעסיקים קבלן וודאו כי הוא עובד אך ורק עם עצים עמידים לאש. עליכם להבין כי עצים עמידים לאש לא נשרפים ולא רק זאת הם לא יקרים לעומת חומרי בניין אחרים ולכן עצים הם הפתרון המושלם לבנייה של בתים, רהיטים וכל דבר העולה על דעתכם.

מחסן עצים חריש

לא סיימנו לדבר על עצים

כאשר אנו באים לקנות עצים אצל מחסן עצים חריש אנו צריכים לבחון את העלויות של העצים, את המחבר במחסן ואת גודל המחסן. כאן נציין כי אם אתם רוצים לפתוח מחסן עצים אתם צריכים לבחון את ההוצאות הקבועות של המחסן כמו ארנונה וחשמל לצד הוצאות משתנות. לצד זאת כדאי גם לבחון מי יהיו הלקוחות שלכם ומי יהיו הספקים שלכם. לבסוף אנו רוצים להרגיע אתכם ולהגיד לכם כי יש עצים עמידים לאש וכדאי לכם לקנות את העצים הללו לכל דבר שאתם רוצים לבנות עם עץ.

מוזמנים לבקר בדף הבית שלנו

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות