חוות דעת עלינו

האם כדאי לקנות אצל מחסן עצים זכרון יעקב או אצל מחסן עצים במרכז?

מדינת ישראל היא מדינה קטנה וכך אין בה למשל שינויים בניב של התושבים המדברים עברית. אך בכל זאת, יש הבדלים בין הצפון, הדרום והמרכז כאשר המרכז הוא הלב הכלכלי של ישראל. פעמים רבות עדיף לנו לקנות במרכז הארץ מוצרים אך זה לא המקרה כאשר אנו מדברים על מחסן עצים זכרון יעקב.

עליכם להבין כי עדיף לכם פי כמה לקנות עצים בזיכרון יעקב ולא במרכז או בתל אביב. בזיכרון המחירים יהיו הרבה יותר נוחים ולא רק זאת אלא שבזיכרון יש אפשרות לבניית מרכז הרבה יותר גדול וכאשר המחסן הוא גדול יותר הוא יכול להציע גם מחירים יותר טובים, גם שירות יותר מקצועי וגם מבחר גדול יותר של עצים.

מדוע מחסן עצים זכרון יעקב חייב ביטוח?

אין ספק כי אין סיבה כי תהיינה תאונות אצל מחסן עצים זכרון יעקב ובכל זאת אף פעם אסור להיות שאננים כאשר הדבר נוגע בבטיחות במפעלים ומחסנים. עליכם לדעת כי גם במחסן עצים יכולות להתרחש תאונות בהם מעורבים בעיקר עובדים.

על עובד יכולים ליפול עצים, הוא יכול להיחתך בעת ניסור עצים ויכולים להתרחש עוד תאונות לא עלינו. לכן ההצעה שלנו היא לכל מחסן ולכל בעלים או מנהל של מחסן לעשות ביטוח תאונות עבודה למחסן שלו. כך במקרה של תאונה המחסן לא יצטרך לשלם פיצויים אלא חברת הביטוח וזה חבל הצלה למחסנים רבים נגד תאונות עבודה.

מחסן עצים זכרון יעקב

האם כדאי לי לקנות אצל מחסן עצים זכרון יעקב או לתת לקבלן שלי לקנות שם?

נאמר כי אתם באים לבנות בית מעץ, או שאתם פונים אל נגר שיבנה לכם ארון. עולה השאלה האם כדאי לנו לתת לנגר או לקבלן אשר בונה את הבית לקנות את העצים אצל מחסן עצים זכרון יעקב או שמא עדיף שאנו נקנה את העצים?

אם כן אתם צריכים להבין הקבלן או הנגר מומחים לעצים והם ידעו איזה עץ הכי טוב לכם ולכן עדיף לכם לתת להם לקנות את העץ. לא רק זאת אלא שלבעלי המקצוע יש קשרים במחסן העצים ולכן הם ישיגו מחירים יותר טובים. עוד סיבה שהם ישיגו מחירים יותר טובים היא שהם קונים עצים בכמויות ולכן הם מקבלים מחירים שאתם לא תצליחו לעולם לקבל ולכן עדיף לתת להם לקנות את העצים.

מדוע עץ הוא חומר הגלם המושלם?

לא סתם הפופולריות של מחסן עצים זכרון יעקב היא בשמיים וזאת עקב הביקוש האדיר לעצים. ומדוע כל כך הרבה רוצים לקנות עצים? אם כן עץ הוא חומר גלם מושלם. הוא יפה, זול, חזק, עמיד, ואיכותי.

כך אם נסתכל על בתים נראה כי בתים מעץ הרבה יותר אבל הרבה יותר יפים מבתים מבלוקים וזה לא נתון בוויכוח. כיום עץ לא פחות עמיד מבלוקים או כל חומר גלם אחר וזו עוד סיבה מדוע כל כך כדאי לבנות עם עץ. הביקוש לעץ הוא עצום ונראה כי המגמה הזאת רק תלך ותגבר.

הערה על מחסני עצים

עדיף לכם פי כמה לקנות אצל מחסן עצים זכרון יעקב ולא אצל מחסן עצים במרכז או בתל אביב. בזיכרון המחסן יהיה הרבה יותר גדול עם מחירים יותר טובים ועם מגוון יותר גדול של עצים. כמובן שכל מנהל של מחסן עצים זכרון יעקב צריך לעשות ביטוח בכדי לשמור על העובדים שלו. אם אתם פונים אל קבלן או אל נגר אנו מציעים לכם לתת להם לקנות את העצים שאתם צריכים מכיוון שהם ישיגו מחירים יותר טובים וידעו איזה עץ לבחור. כאן יש לסכם ולומר כי עץ הוא חומר הגלם המושלם ולכן עדיף לבנות אתו הכול מבית ועד ארון.

מוזמנים לבקר בדף הבית שלנו

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות