חוות דעת עלינו

האם זה משנה אילו סוגי עצים לגינה אני קונה לגינה?

רבים בישראל חולמים על בית פרטי ומדוע זה כך? אם כן היתרון הגדול ביותר של בית פרטי זה העובדה כי יש בו גינה צמודה. גינה מאפשרת לנו לשהות בטבע באמצע העיר ולארח בחדווה ושמחה עצומה. אך אם אתם רוצים ליהנות מן הגינה אתם צריכים לשים לב אילו סוגי עצים לגינה אתם קונים.

קודם כל עליכם למצוא עץ המתאים לאקלים הישראלי ועץ שאתם אוהבים ומעריכים. אפשר לקנות עצי אלון, עצי אורן, דולב ועוד רשימה ארוכה. כדאי לעשות חקר רציני על הסוגים השונים בכדי להבין מהו העץ הטוב ביותר לגינה שלכם וזאת בכדי להשיג גינה מושלמת ומהנה שממנה נוכל להפיק המון.

האם כדאי לי להתייעץ עם גנן אילו סוגי עצים לגינה אני קונה?

אז איך נדע סוגי עץ לגינה כדאי לנו לקנות? הרי אנו לא מומחים לגינות ולכן זו שאלה חשובה ביותר. אם כן אנו ממליצים לכם לפני הקנייה להתייעץ עם גנן מומחה לגבי מה שהכי כדאי לנו לקנות.

שימו לב אתם לא חייבים לשכור גנן בשביל ההתייעצות ומה שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל משתלה ולהתייעץ עם המשתלה אילו עצים לקנות. ככל שהמשתלה או הגנן יהיו יותר טובים כך העצות שלהם יהיו יותר טובות. ולכן יש משמעות אדירה לשאלה עם איזה בעל מקצוע אתם מתייעצים והאם הוא ברמה גבוהה כך שהעצות שלו תהיינה טובות, מקצועיות ואיכותיות.

עצים

על מה אני צריך לחשוב כאשר אני קונה סוגי עצים לגינה?

כאשר אתם באים לקנות סוג עץ מסוים לגינה אתם צריכים לבחון מספר דברים. קודם כל כדאי לבחון את גודל העץ ולהתאים אותו לגינה שלכם. לצד זאת כדאי לכם לבחון את מחיר העץ ולוודא כי הוא לא יקר מדי לכם.

עוד דבר שכדאי לבחון זה כמה מים העץ צורך וזאת מכיוון שמים עולים כסף. כדאי גם לבחון את הנשירה של העץ וזאת מכיוון שעלים על האדמה מעצבנים ומעיקים. עוד דבר שכדאי מאוד לבחון זה את הצורה של העץ וזאת בכדי שנאהב את המראה של העץ. את כל הדברים הללו לוקח חמש דקות לברר ולכן כדאי לעשות את המאמץ ולברר אותם לפני קניית העץ וכך להבטיח קנייה מושלמת.

התאימו את הגינה שלכם הן לחורף והן לקיץ

אז נכון החורף הישראלי לא דומה לחורף האמריקאי או האירופאי אך בכל זאת כאשר אתם באים לקנות סוג מסוים של עצים לגינה אתם צריכים להבטיח כי אותו סוג יתאים לכל סוגי העונות. לרוב עם הסתיו והאביב לא תהיה בבעיה אך עם החורף והקיץ יכולים להיווצר בעיות.

עליכם להבין כי בחורף הקור יכול לפגוע בעץ עם הוא לא יכול להתמודד עם זה. בקיץ החום יכול לפגוע קשות בעץ ולהרוס אותו לחלוטין. לכן כאשר אתם קונים עץ כדאי לכם לוודא כי הוא עמיד גם לקיץ וגם לחורף וכך הוא ישרוד למשך שנים ארוכות וההשקעה שלכם תשתלם מאוד ותניב לכם גינה מדהימה למשך זמן ארוך

כל מה שאתם צריכים לדעת על סוגי עצים

כפי שאמרנו זה מאוד משנה אילו סוגי עצים לגינה אתם קונים ובכדי להבטיח את הקנייה הטובה ביותר כדאי לכם להתייעץ עם גנן מומחה לפני קניית העץ או עם המשתלה שבה מוכרים את העץ. כאשר אתם באים לקנות את העץ אתם צריכים לברר את הגודל שלו, צריכת המים שלו, הצורה שלו והמחיר שלו. לבסוף עליכם להתאים את העץ לעונות בארץ ולוודא כי הוא מתאים גם לחורף וגם לקיץ.

מוזמנים לבקר בדף הבית שלנו

 

 

 

 

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות