חוות דעת עלינו

מדוע דשא סינטטי איכותי עדיף על דשא רגיל?

אין ספק כי גינה משדרגת את החיים שלנו בכמה רמות והופכת אותם להרבה יותר טובים ומוצלחים. אך אי אפשר לברוח מן העובדה כי אם שמים דשא רגיל בגינה הגינה כבר הופכת למעמסה לא קטנה. דשא רגיל צריך כל הזמן להשקות, כל הזמן לטפח, כל הזמן לכסח ולעשות עוד אלף ואחד דברים כך שדשא רגיל פוגע באיכות החיים שלנו ולא מוסיף לה.

אז מה עושים? מה הפתרון לבעיה הזאת? אם כן הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיה זו היא לקנות דשא סינטטי איכותי. עליכם להבין כי דשא סינטטי לא צריך לטפח כל הזמן, לא צריך להשקות ולא צריך לכסח וכך אתם חוסכים המון כסף, זמן ומשאבים ולכן דשא סינטטי עדיף פי כמה על פני דשא רגיל וזה לא נתון בספק.

איך אבטיח כי אקנה דשא סינטטי איכותי?

אם אתם קונים דשא סינטטי איכותי כדאי לכם להבטיח כי הוא אכן יהיה איכותי בכדי שתהיה תמורה מלאה להשקעה שלכם ובכדי שתיהנו מדשא מושלם. אז איך אנו יכולים להבטיח כי נקנה דשא סינטטי ברמה גבוהה?

אם כן אתם צריכים לבחון לעומק מי הספק של הדשא. ככל שהספק יהיה יותר טוב ויותר מקצועי כך הדשא יהיה יותר טוב. ספק מקצועי לא יעז למכור לכם דשא סוג ב’ ולכן תמיד אבל תמיד לפני קניית דשא סינטטי אנו צריכים לבחון מי מוכר את הדשא ורק אז להחליט האם לקנות אצלו או אצל ספק יותר מקצועי ויותר טוב.

דשא סינטטי איכותי

האם דשא סינטטי איכותי יקר?

אי אפשר לדבר על דשא סינטטי איכותי מבלי לשאול האם הוא יקר? היה והוא יקר הרי שזו שאלה האם כדאי לקנות אותו. אם כן נציין שתי עובדות שאין עליהן ויכוח, באופן יחסי דשא סינטטי הוא לא יקר.

ושנית כל ביחס אל דשא רגיל דשא סינטטי לא יקר. עליכם להבין כי על העלות של השתילים של הדשא הרגיל יש להוסיף את זמן העבודה שלנו מכיוון שזמן שווה כסף ולצד זאת את עלות ההשקיה של הדשא. לכן איך שלא נסובב זאת העלויות של דשא סינטטי עדיפות על פני העלויות של דשא רגיל וזו עוד סיבה מעולה אם תשאלו אותנו לקנות דשא סינטטי.

מדוע חשוב לתכנן את הגינה ואת הדשא שלי?

אם אתם רוצים לעשות גינה עם דשא סינטטי איכותי אתם חייבים להבין בדיוק איפה הדשא יהיה ואיפה הצמחים האחרים יהיו. אתם צריכים לתכנן הכול מפינת הישיבה בגינה ועד מערכת ההשקיה.

ככל שהגינה שלכם תהיה יותר גדולה כך יהיה לכם יותר קשה לתכנן אותה ולכן שווה לשקול לפנות אל מעצב גינות אשר יסייע לכם לעצב את הגינה. בכל מקרה גם אם אתם לא פונים אל מעצב אל תשאירו דבר ליד המקרה ותכננו תמיד אבל תמיד את הגינה שלכם למן הפרט הקטן ביותר ועד הפרט הגדול ביותר. זו הדרך היחידה להבטיח גינה איכותית וטובה וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו עקב חשיבותו.

בואו נצלול פנימה אל כל הנקודות של דשא סינטטי

עליכם להבין כי איך שלא נסובב זאת דשא סינטטי איכותי עדיף על פני דשא רגיל מכיוון שהוא לא דורש השקיה וטיפוח. עוד עליכם להבין כי אם אתם רוצים לקנות דשא סינטטי כדאי לכם לברר מי הספק שלו וכך להבטיח כי הדשא יהיה איכותי וטוב. אם אנו מדברים על מחירים הרי שדשא סינטטי איכותי גם לא יקר באופן יחסי וגם לא יקר אל מול דשא רגיל. לבסוף אם יש לכם גינה ואתם רוצים לשים בה דשא סינטטי שימו לב טוב טוב לתכנון הגינה מכיוון שהתכנון משפיע מאוד על איכות הגינה שלכם.

 מוזמנים לבקר בדף הבית שלנו

 

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות