חוות דעת עלינו

האם דק במבוק זה דק מומלץ

האם דק במבוק זה דק מומלץ

גם אתם עומדים לפני הקמת אביזר בבית או בחצר מדקים? שמעתם על דק במבוק? כנראה שלא מספיק… דק הבמבוק הוא אחד הדקים המומלצים, ולא לשווא. רוצים לדעת למה? להבין מדוע מומלץ לבחור דווקא בו לחומר הדקים? קבלו את כל הסיבות לבחירת דק במבוק!

דקים

הדקים, הופכים להיות מרכיב ביתי נפוץ יותר ויותר, במיוחד בגינה ובחצר, עקב המראה הטבעי והחמים שהם מעניקים, כמו גם התחזוקה הקלה שלהם, שמאפשרת את שהותם במזג האוויר הפתוח, בחום, בקור, ובכל תופעת טבע, שעלולה להרוס חומרים חשופים. דקים יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים, אבל לא הרבה יודעים, כי דק במבוק, הוא אחד הדקים המומלצים, ומסיבות רבות.

דק במבוק

תכלס, ממה עשוי דק הבמבוק? האם מקני במבוק אסופים לתפארה? ממש לא. דק הבמבוק, נראה כמו דק רגיל לכל דבר, אלא שהוא עשוי משבבי במבוק דחוסים, שמאפשרים את יציבות הדק ועמידותו. עקב דחיסות שבבי הבמבוק, לדק במבוק, יש מראה מהוקצע ואסתטי, כיוון שיכולת הדיוק בשבבי חומר היא רבה, דבר שתורם לאסתטיקת ויופי הדק, שמוסיף חן ונוי לחצר או לשטח המיועד לדקים.

☑️ שירותי ייעוץ וליווי זמינים בשבילכם תמיד.
☑️ ניסיון מוכח של 27 שנים בתחום העץ!
☑️ מחירים אטרקטיבים ללא תחרות
☑️ זמינות גבוה לכל לקוח.
☑️ יחס אישי לכל לקוח.
☑️ תמיד פה בשבילכם לכל עזרה או שאלה
☑️ לקבלת ייעוץ ללא כל התחייבות התקשרו עוד היום:
072-3712551

האם דק במבוק זה דק מומלץ

האסתטיקה של דק במבוק

דק הבמבוק, הוא אחד הדקים הנאים והמרשימים במיוחד מכל משפחת הדקים. מסיבה זו, אילו המעוניינים בדקים יפיפיים יבחרו בו בדרך כלל לצורך ריצוף או חיפוי. בנוסף, ניתן לצבוע את דק הבמבוק בעזרת צבע המתאים לצביעת דק במבוק, ולשדרג את המראה לתוצאה מדהימה ומרהיבה, ממש כמו בקטלוגים מפורסמים.

עמידות דק במבוק

דק הבמבוק הוא אחד הדקים העמידים ביותר בתעשיית הדקים, ומבחינות רבות. הוא לא נשרט בקלות, וגם חריצים מסוגים שונים לא ניכרים עליו עם הזמן העובר. בנוסף, עקב היותו של הדק בשטח הפתוח, ישנה חשיבות רבה מאד לכך שהדק יהיה עמיד גם מול תנאי ופגעי מזג האוויר המשתנים, כמו: גשם חזק או ברד, או לחילופין, שמש קופחת ומזיעה. דק הבמבוק, הוא דק טבעי אשר עמיד בפני פגעי מזג האוויר, וכמעט אינו מושפע מהם, וזה עוד סיבה משמעותית, מדוע כדי לבחור דווקא בו על פני שאר הדקים המורכבים מחומרים אחרים.

למה עוד לבחור בדק במבוק?

דק במבוק, הוא דק אקולוגי להפליא. מה זה אומר? שלא רק שהוא לא מזיק לסביבה ולטבע, אלא הוא גם תורם לה. חשוב לדעת, כי ישנם דקים אחרים, העשויים מחומרים שמזיקים לסביבה והורסים אותה. הדבר יכול להשפיע גם על חצר המשופעת בצמחייה, שצריכה דווקא דקים אקולוגיים, שלא יפגעו בצמחייה המתפתחת, על ידי פליטת חומרים כאלה או אחרים.

דק במבוק מתפתח

כאשר כורתים עץ, הרי גורמים לו הפסיק לחיות ולצמוח. עץ חדש שיצמח במקומו, עלול לעשות זאת במשך שנים ארוכות, ויש עצים אשר התפתחותם יכולה אף להגיע לעשרות שנים!!! אבל אצל שיח הבמבוק? הסיפור שונה לגמרי. הבמבוק גדל במהירות ולגובה רבה, במשך – חודשיים! מה שאומר, שגם לאחר כריתת במבוק אחד, במבוק אחר יצמח במקומות במהירות עצומה… ועובדה נוספת וחשובה: כיוון שהבמבוק צומח ומטפס לגובה רב, הרי שכל במבוק מספיק לייצור רב, כך שנוצר חיסכון בכריתת עצי הבמבוק, דבר המוסיף ותורם גם לאקולוגיה הסביבתית.

לסיכום

דק הבמבוק הוא אחד הדקים המועדפים לשימוש מסיבות רבות: אקולוגיות, עמידות, אסתטיות ועוד. חשוב לדעת כי דק הבמבוק תורם לא רק למראה, אלא גם לסביבה, דבר שהופך אותו לאחד מחומרי הדקים שמועדפים לשימוש מכל הבחינות, פרטיות, סביבתיות, ואקולוגיות. בנוסף, דק הבמבוק עמיד גם בתנאי מזג אוויר קשים, ולכן הוא נשאר נאה

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות