חוות דעת עלינו

רמפה לנכים – הפתרון המושלם במחיר זול

רמפה לנכים - הפתרון המושלם במחיר זול

מעוניינים ברמפה לנכים? קלה, נגישה וכזאת שגם משתלבת עם הנוף בצורה מיטבית? איך תדעו במה לבחור? ישנם כל כך הרבה סוגים של רמפות שהעולם מציע… קבלו את כל הנתונים והשיקולים שעליכם לקחת בחשבון, לפני שאתם בוחרים את החומר ממנו תהיה עשוי הרמפה שלכם.

רמפה לנכים

מי צריך רמפה לנכים? אז זהו. אולי לא ידעתם, אבל בכל מקום ציבורי חייבת להיות נגישות גם לנכים. מה שאומר, שבכל מתחם ציבורי, כמו: משרד קבלת פנים, אולם, גינת משחקים וכו’. חייבת להיות הנגשה מוחלטת לנכים, על ידי רמפה לנכים מותאמת, שתאפשר לכל בעל כיסא גלגלים, להיכנס בנוחות ובצורה עצמאית למקום הציבורי, ללא מחסומי הנגשה וכד’.

רמפה לנכים מעץ

ישנם חומרים רבים, מהם יכולה הרמפה להיות עשויה, אבל אחד החומרים המומלצים ליצירת רמפה, הוא עץ. ומדוע? מסיבות רבות. חשוב לדעת, כי הרמפה, יכולה לשמש לא רק כרמפה לנכים עבור כסאות גלגלים וכד’, אלא גם עבור הליכה נוחה, לאנשים שמעדיפים טיפוס ברמפה על פני עלייה במדרגות, ורמפה מעץ יכולה להתאים להם עבור כך.

☑️ שירותי ייעוץ וליווי זמינים בשבילכם תמיד.
☑️ ניסיון מוכח של 27 שנים בתחום העץ!
☑️ מחירים אטרקטיבים ללא תחרות
☑️ זמינות גבוה לכל לקוח.
☑️ יחס אישי לכל לקוח.
☑️ תמיד פה בשבילכם לכל עזרה או שאלה
☑️ לקבלת ייעוץ ללא כל התחייבות התקשרו עוד היום:
072-3712551

רמפה לנכים - הפתרון המושלם במחיר זול

רמפה מלאת נוי ואסתטיקה

כאשר מדברים על רמפה לנכים, אשר אמורה להשתלב בנוף הטבעי, ולהוות גם חלק ארכיטקטוני מתוך מערך הבנייה, רמפה מעץ, היא הבחירה המועדפת מרמפות העשויות מחומרים אחרים. ומדוע? כיוון שרמפה מעץ היא יפה, טבעית, ומשתלבת בכל עיצוב שהוא. מה גם, שבנייה חמימה מעץ, הופכת לטרנדית יותר ויותר בישראל, כך שבסופה של בנייה, הרמפה לא רק תהיה רמפה לנכים, אלא גם מוצר נוי ייחודי ואופנתי בפני עצמו.

רמפה לנכים בשטח הפתוח

כאשר מתמקדים ברמפה לנכים, אשר אמורה להיות בשטח הפתוח, יש להתייחס לכך, שעל הרמפה להיות עמידה מול תנאי מזג האוויר השונים והקיצוניים, כמו: גשם חזק ועז או ברד, או שמש קופחת ושרבית המסוגלת להמיס חומרים לא עמידים. ומי כמו עץ, אשר נמצא רק בשטח הפתוח ושורד בכל התנאים באשר הם, יכול להיות זה שיהפוך גם את הרמפה לעמידה, על ידי בניית רמפה לנכים מעץ?

רמפה לנכים עמידה מעץ

הרמפה שעשויה מעץ, מאפשרת עמידת תנאים לאורך זמן, גם בתנאי מזג אוויר קשים. חומר העץ מאפשר עמידות מתמשכת מול החום הקיצוני הארצישראלי, כמו גם מול הקור הנושב והגשם החודרני, שעלול לגרום לרטיבות וריקבון, לחומר סינטטי שאינו טבעי כמו עץ. ולכן, כאשר מדובר על רמפה בשטח הפתוח, כלל אין שאלה. רמפה מעץ, היא הבחירה האולטימטיבית לרמפה בשטח הפתוח, מכל הבחינות.

דגשים לרמפה לנכים

על רמפה מעץ לנכים, דבר ראשון להשיג את מטרתה העיקרית, שהיא כמובן הנגשת נוחות מקסימלית, עבור בעלי נכות שמתניידים בכיסא גלגלים. איך ניתן להשיג את הנוחות המקסימלית? דבר ראשון יש לשים לב לרוחב הרמפה. על הרמפה להיות רחבה ומכילה, כדי שכל כיסא גלגלים יוכל לעבור בה בנוחות וללא תקלות. בנוסף, מומלץ לשים מעקה בשני צדדי הרמפה, על מנת להקל על הטיפוס, ולאפשר נוחות מיטבית לעולים ברמפה.

צורת הרמפה לנכים מעץ

רמפה לנכים מעץ, יכולה להיבנות במגוון צורות. החל מהצורה בנפוצה של מגלישה דו כיוונית, והמשך בצורות מגוונות נוספות, כמו: מעגל, זיג זג, אקורדיון ועוד. בעת בחירת צורת הרמפה מעץ, יש לתת דגש כל העת, לא רק על יופי והשתלבות הרמפה במבנה הסביבתי, אלא גם ובעיקר על נוחות העולים ברמפה, כי בסופו של דבר, נוחות הנכים, זוהי המטרה העיקרית בגללה מוקמת הרמפה מיסודה.

עומס משקל הרמפה לנכים

כאשר מתייחסים לבניית רמפה לנכים מעץ, יש לקחת בחשבון, גם את עומס המשקל שהרמפה יכולה להכיל. מה זה אומר? כדי להכיל עומס משקל גבוה, על הרמפה להיות עמידה, עשויה מחומרים רבים, מהודקים וצפופים. חשוב לדעת, כי רק הכיסא גלגלים עצמו, שוקל לא מעט. במיוחד כאשר מדובר בכיסא גלגלים חשמלי או ממונע שמוסיף רבות למשקל. ולכן, על הרמפה להכיל עומס משקל של לפחות כמה מאות קילוגרם, על מנת שהיא תהיה בטיחותית, ותוכל להתאים לכל נכה הנעזר בכל כיסא גלגלים באשר הוא.

רוחב הרמפה לנכים

גם לרוחב הרמפה ישנה משמעות רבה, על טיב הניידות של המשתמשים ברמפה. כסאות גלגלים רבים, מגיעים רחבים להפליא, דבר שהופך את רוחב הרמפה לקריטי. מה גם, שלעיתים רבות, הרמפה לא מיועדת רק עבור כסאות גלגלים או נכים, אלא גם עבור הנגשת הדרך לאימהות עם עגלות תינוק. ואם מדברים על עגלות תינוק – עגלת תאומים יכולה להיות רחבה מאד, דבר שמצריך גם את רוחב הרמפה, כדי להקל או אפילו לאפשר את מעבר עגלות התאומים על סוגיהן.

נוחות הרמפה מעץ לנכים

לא רק רוחב הרמפה ועומס המשקל שלה חשובים, אלא לא פחות מכך ההנגשה והנוחות שלה, גם להולכי רגל. לשם כך, הרמפה מחייבת גם מעקים מתאימים בשני הצדדים, אשר יאפשרו הליכה וטיפוס על הרמפה מלמטה ללמעלה, על ידי החזקה במעקה הבטיחותי, שיאפשר הליכה נוחה וקלה. על המעקה להיות מותקן בצורה בטיחותית, והוא נועד גם להגן על ילדים אשר מטפסים במעלה הרמפה – מנפילה. כאשר הרמפה מעץ, מומלץ לבחור גם במעקה אשר עשוי מעץ, כדי ליצור תשלובת מרהיבה, בטיחותית ומרשימה של הרמפה.

תכנון הרמפה לנכים מעץ

אז איך בונים את הרמפה מעץ? השלב הראשון הוא כמובן תכנון נאות. מה יש לקחת בחשבון בעת תכנון הרמפה? דבר ראשון את השטח עליו הולכת להיות מוקמת ברמפה. מה גודל השטח? איזה עומס משקל הוא יכול להכיל, והאם הוא בכלל מרוצף ואפשרי להקמת רמפה? לעיתים רבות, עוד טרם הקמת הרמפה, ייושר המשטח עליו הולכת להיות מוקמת הרמפה, כדי לאפשר את הקמת הרמפה מעץ בקלות, במהירות ובנוחות.

הקמת הרמפה מעץ לנכים

כיצד מקימים את הרמפה מעץ לנכים? מדובר בעבודה מורכבת, אשר צריכה להתבצע במקסימום מקצועיות מנצחת, ומומלץ לקחת עבור עבודה זו, אנשי מקצוע אשר בקיאים בתחום, וצברו וותק וניסיון רב, שיאפשר להם ליצור את הרמפה הנוכחית שלכם, באיכות מקסימלית, שתחזיק מעמד לאורך זמן. הקמת הרמפה יכולה להתבצע במהירות, אך עליה להיות מוקמת במומחיות רבה, על מנת לאפשר את בטיחות העולים על הרמפה, כמו גם את היופי והנוי האסתטי, של רמפה המוקמת במקצועיות מנצחת ואיכותית.

עמידות הרמפה לנכים מעץ

כדי להבטיח את עמידות הרמפה לנכים מעץ, יש לתת לאנשי המקצוע לעשות את עבודתם, עם חומרים מותאמים הידועים כעמידים ושמורים לאורך זמן. עמידות הרמפה תלויה בעיקר באופן בנייתה של הרמפה. ולכן, לצורך בניית הרמפה, יש לקחת אנשי מקצוע אשר שולטים בהקמת רמפות מעץ, כדי להבטיח עמידות לאורך זמן, ואי תקלות הנובעות מחוסר הרכבה נכונה של הרמפה לנכים מעץ.

לסיכום

רמפה לנכים מעץ, היא הרמפה המומלצת מבחינות רבות: בטיחות, יופי, נוי, אסתטיקה, עמידות ועוד. בנוסף, לצורת בניית הרמפה, ישנה משמעות רבה לעמידות, יופי ובטיחות הרמפה לטווח הרחוק. ולכן, מומלץ שלא לבצע את בניית הרמפה לנכים מעץ בצורה עצמאית, אלא על ידי אנשי מקצוע וותיקים, אשר יאפשרו את עמידות הרמפה לאורך זמן, ויבטיחו את בטיחות הרמפה, גם בעומסי משקל כבדים או בתנאים קשוחים של מזג האוויר.

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות