חוות דעת עלינו

עצים לפרגולה איך לדעת אילו עצים לקנות?

עצים לפרגולה איך לדעת אילו עצים לקנות?

עומדים לפני בניית פרגולה? איזה כיף. איך תדעו באילו עצים לבחור לצורך בניית הפרגולה? ישנם כל כך הרבה עצים בשוק, ואתם חייבים קצת סדר, כדי להבין אחת ולתמיד: איך יודעים אילו עצים לפרגולה מומלץ לקנות? אילו עצים לפרגולה מומלצים לבניית פרגולה איכותית שתחזיק לאורך זמן? אילו סוגי עצים עדיפים לבניית פרגולה איכותית מעץ? התשובות לכל השאלות – במאמר שלפניכם.

עצים לפרגולה

בשוק, קיימים כל כך הרבה עצים לפרגולה, יש המון עצים מומלצים איך תדעו במה לבחור לצורך בניית הפרגולה המדהימה שלכם? דבר ראשון עליכם להבין: מהי מטרת הפרגולה? ובכן, הפרגולה נועדה להעניק לכם צל וקירוי, גם בשטח הפתוח החמים. מסיבה זו, העצים לפרגולה צריכים להעניק דבר ראשון את המטרה הראשית, של הענקת צל מתמשך, גם בחום הקופח.

בחירת עץ מלא לצורך הצללה

עצים לפרגולה למטרת הצללה זהו תהליך קשה יותר, איך משיגים את מטרת ההצללה של הפרגולה? כדי להשיג הצללה מועילה, מומלץ להשתמש בעץ מלא. מהו עץ מלא? עץ מלא, הוא עץ טבעי לחלוטין, שאינו מעובד כלל עם תוספות. עץ מלא הוא אחד המונחים הפופולאריים בעוללם בניית הרהיטים, כיוון שהוא העץ המועדף ביותר מבחינת איכות. אבל גם בעץ מלא, כמובן ניתן למצוא עצים מלאים איכותיים יותר ואיכותיים פחות, ויש לבחור כמובן עץ מלא מסוג איכותי, כדי להשיג הצללה ואיכות כאחד.

☑️ שירותי ייעוץ וליווי זמינים בשבילכם תמיד.
☑️ ניסיון מוכח של 27 שנים בתחום העץ!
☑️ מחירים אטרקטיבים ללא תחרות
☑️ זמינות גבוה לכל לקוח.
☑️ יחס אישי לכל לקוח.
☑️ תמיד פה בשבילכם לכל עזרה או שאלה
☑️ לקבלת ייעוץ ללא כל התחייבות התקשרו עוד היום:
072-3712551

עצים לפרגולה איך לדעת אילו עצים לקנות?

אורן פיני – עץ מומלץ לבניית פרגולה מושלמת

האורן הפיני, הוא אחד העצים הנפוצים והמומלצים לבניית פרגולה איכותית. ומדוע? מכמה סיבות. ראשית, האורן הפיני הוא זול יחסית, ואינו קשה להשגה, דבר שמוזיל את מחירו, ומאפשר לקנותו במחיר השווה לכל נפש. בנוסף, האורן הפיני הוא בעל חזות טבעית ונאה של צבע עץ טבעי, דבר שמוסיף לאסתטיקה ולנוי של הפרגולה. אבל כמו לכל דבר, לאורן הפיני יש גם חסרונות. פרגולה שעשויה מאורן פיני, היא מוגבלת בעמידות שלה. לא מדובר כמובן בהגבלה של שבועות או חודשים, אבל כן. לאחר מספר שנים הפרגולה כבר לא תהיה חזקה כבתחילה, והיא תדרוש החלפה חלקית או מלאה, וזהו פרט חשוב שיש לקחת בחשבון בעת בחירת העץ המתאים לפרגולה.

ארז אדום מערבי – לפרגולה עמידה במיוחד

כאשר הדגש הוא על פרגולה עמידה, אשר תחזיק מעמד למשך זמן ארוך במיוחד, מומלץ יהיה לבנות את הפרגולה, מארז אדום מערבי, אשר יהווה את הבסיס הפנימי של הפרגולה. ולמה דווקא ארז אדום מערבי? בגלל החוזק שלו והעוצמה שלו. הארז אדום מערבי, אשר מגיע ממערב ארצות הברית, הוא עמיד לאין כמותו מפני ריקבון הנוטה לפשות בעץ, או המזיקים השונים שנטפלים אל חומרי העץ. מסיבה זו, הוא מיועד עבור פרגולות, שאמורות להחזיק לאורך זמן ועם מינימום תחזוקה. ומה החיסרון שלו? ובכן, כמו כל דבר טוב ששווה הרבה, הוא גם עולה יחסית ביוקר, לעומת עצים אחרים שנועדו לפרגולה. ולכן, רכישתו תתאים רק עבור פרגולה שאמורה להחזיק לאורך זמן.

עץ האיפאה – עמידות ויופי של פרגולה

אחד העצים המומלצים ביותר, אם לא הכי מומלצים – הוא עץ האיפאה. ומדוע?

משני סיבות עיקריות: 1. האיפאה הוא עמיד לאורך זמן, ומאפשר עמידות מוחלטת גם בתנאים מאתגרים למדי, של מזג אוויר קשה או שימוש רב. 2. האיפאה הוא בעל צבע ייחודי ונאה, אשר מאפשר יופי מוחלט של הפרגולה, ללא צביעה או תחזוקה, דבר שמהווה בונוס חשוב, לאלו שהאסתטיקה חשובה להם.

לסיכום

ישנם המון עצים לפרגולה שיכולים לשמש כמרכיבים איכותיים לפרגולה, אך הנפוצים שבהם, הם: האורן הפיני, ארז אדום מערבי והאיפאה. וכיצד בוחרים את העץ המתאים? על פי שקלול הנתונים של בניית הפרגולה, שמובילים לבחירת העץ המתאים לפרגולה הספציפית שעל הפרק.
כל מה שנשאר לכם זה להזמין עצים לפרגולה כדי להתחיל לבנות את הפרגולה המושלמת עבורכם.
עצים לפרגולה זה השלב הכי חשוב בעת בניית הפרגולה, מקווים שעכשיו מובן באילו עצים לפרגולה הכי מומלץ להשתמש.

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות