חוות דעת עלינו

מדוע בכל בית צריך להיות ספסל עץ?

אנו לא רוצים לגור בבית לא יפה עקב שתי סיבות עיקריות. קודם כל בית לא יפה משפיע על המצב רוח שלנו ומכניס אותנו לדיכאון. ככל שהבית יהיה יותר יפה כך אנו נהיה מאושרים יותר ונחיה באיכות חיים יותר גבוהה. שנית פשוט לא כיף לארח בבית לא יפה ואורחים לא ייהנו בבית שלנו אם הוא לא יפה.

אז איך אפשר להפוך את הבית שלנו ליפה? אם כן כיום יש הסכמה גורפת בין מעצבי הבתים כי ספסל עץ הוא חובה בכל בית. שמעתם נכון, ספסל מעץ מתאים לסלון, לגינה, למרפסת, לחדר הילדים ולחדר השינה של ההורים. קשה לדמיין היום כל בית ללא ספסל מעץ וזו עובדה שאין עליה עוררין או מחלוקת.

על מה להסתכל כאשר אני קונה ספסל עץ?

אם אתם קונים ספסל עץ אתם צריכים לבחון דברים רבים. בין היתר אתם צריכים לבחון את גודל הספסל ולוודא כי המידות שלו מתאימות לצרכים שלכם. כדאי גם לברר מאיזה עץ הספסל עשוי מכיוון שהדבר משפיע גם על המראה שלו, גם על החוזק שלו וגם על התחזוקה שאנו צריכים לעשות לו.

כמובן שאי אפשר לקנות ספסל מעץ מבלי לבחון כמה הוא עולה. היה והספסל יקר אנו צריכים לשאול את עצמנו האם אנו רוצים לקנות אותו או לא. כדאי גם לבחון מי בנה את הספסל האם זה נגר או חנות בייצור המוני. כאשר ברור כי ספסל אשר נבנה על ידי נגר עדיף פי כמה על פני ייצור המוני.

מדוע ספסל עץ עדיף על פני ספסל מכל חומר אחר?

אין ספק כי בכל בית יש מה לעשות עם ספסל מכיוון שהוא גם יפה וגם נוח מאוד. אך מדוע כדאי לנו לקנות ספסל עץ ולא ספסל מבטון, מתכת או פלסטיק? אם כן אין ספק כי עץ הוא חומר הגלם היפה ביותר שיש.

עץ הרבה יותר יפה למשל מספסל פלסטיק או ספסל מכל חומר אחר. עוד נציין כי העלות של עץ היא נמוכה באופן יחסי וזה עוד יתרון של ספסל מעץ. עץ גם משתלב עם כל חומר גלם שיש לנו בבית וכך גם אם יש לנו בית מודרני למשל או בית כפרי ספסל מעץ ישתלב בשני המקרים בצורה מעולה.

האם כדאי לי לקנות ספסל מעץ יד שנייה?

בשוק יש הרבה ספסלים מעץ ולכן עולה השאלה האם כדאי לנו לקנות ספסל מעץ יד שנייה? אם כן לדעתנו התשובה היא לא. קודם כל ספסל יד שנייה יכול להיות במצב לא טוב מכיוון שהשתמשו בו הרבה.

לכן הרבה יותר משתלם מבחינה כלכלית לקנות ספסל חדש. לא רק זאת, יש משהו לא נעים בלהשתמש ברהיט שהיה בבית אחר ולכן גם מבחינה זו עדיף לנו לקנות ספסל חדש. איך שלא נסתכל על כך או איך שלא נסובב זאת ספסל מעץ חדש עדיף פי כמה על ספסל מעץ ישן ואנו מציעים לכל מי שרוצה לקנות ספסל מעץ לקנות חדש.

ספסל עץ

מה עוד אנו צריכים לדעת על ספסלים מעץ?

אם כן ספסל עץ משתלב בצורה מעולה בכל בית ובכל חדר בו. הספסל משדרג את הבית וזו עובדה. לא רק זאת אלא שספסל מעץ עדיף על פני ספסל מכל חומר אחר וגם זו עובדה. אם אתם קונים ספסל מעץ אתם צריכים לבחון את העלות שלו, את הגודל שלו ואת חומר הגלם ממנו הוא עשוי. לבסוף ההמלצה שלנו היא לא לקנות ספסל עץ יד שנייה פשוט בגלל שזה לא משתלם ועדיף בהרבה לקנות ספסל עץ חדש.

מוזמנים לבקר בדף הבית שלנו

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות