חוות דעת עלינו

מדוע לול עץ עדיף על פני לול פלסטיק?

אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה איפה הילד שלנו ישן. אנו רוצים מיטה שתהיה נוחה והכי חשוב בטוחה. עליכם לדעת כי כל שנה ילדים קטנים נופלים מן המיטה שלהם ונפצעים. אז מה עושים? אם כן הפתרון הוא לול עץ אשר שומר על הילדים, מאפשר להם סביבה בטוחה וטובה וכך גם אתם וגם הילדים יכולים לישון בשקט.

מדוע לול מעץ ולא לול מפלסטיק? אם כן קודם כל לול מעץ הוא הרבה יותר יפה אך חשוב מכך עץ הוא חומר הרבה יותר ידידותי לבני אדם בין אם הם ילדים קטנים או מבוגרים. כפי שמבוגר לא יעלה על הדעת לישון במיטה מפלסטיק כך גם ילד קטן לא צריך לישון במיטה או לול מפלסטיק ואת זאת כל הורה צריך להבין.

קונים לול עץ? זה מה שאתם צריכים לבחון

כאשר אתם באים לקנות לול עץ אתם צריכים לבחון מספר דברים. קודם כל עליכם לבחון את סוג העץ שממנו עשוי הלול. עליכם להבטיח כי העץ הוא בטיחותי לילדים ולא תעשייתי עם חומרים לא בריאים. כדאי גם לבחון עם איזה צבע צבעו את הלול ולוודא כי הוא טוב לילדים.

כמובן שאם אתם קונים את הלול אתם צריכים גם לבחון את המחיר שלו ולוודא כי הוא במסגרת התקציב שלכם. לצד זאת, כדאי גם לבחון את הגודל של הלול ולוודא כי התינוק שלנו נכנס בו. כמובן שאנו גם צריכים לוודא כי יש לנו די מקום בחדר הילדים ללול וזאת בכדי להבטיח כי הלול יכנס שם ללא בעיה.

לול עץ

מדוע לול עץ הוא המתנה המושלמת להורים צעירים?

אם אתם מכירים הורים שרק נולד להם תינוק בטח אם זה תינוק ראשון עליכם לדעת כי לול עץ זו המתנה המושלמת להם. קודם כל לול הוא לא יקר במיוחד וכך אפשר להרשות לעצמנו מתנה כזאת.

שנית כל הורה אבל באמת כל הורה צריך לול ולכן זו מתנה שימושית מאוד. כאשר אתם קונים לול כמתנה אתם יכולים להיות בטוחים כי ההורים יהיו מאושרים ויקירו לכם תודה ענקית. לול עדיף פי כמה על בגדים או תלושי קנייה והוא מראה על התחשבות, מחשבה ודאגה להורים ולכן הוא כה טוב בתור מתנה להורים צעירים.

האם כדאי לתת לילד לישון עם ההורים במיטה שלהם?

יש אנשים אשר חושבים כי הם לא צריכים לול עץ מכיוון שהילד או הילדים שלהם צריכים לישון איתם באותה מיטה. אם כן זו טעות חמורה. אתם צריכים להבין כי זה לא בריא גם להורים וגם לילדים לישון באותה מיטה.

קודם כל ההורים צריכים אינטימיות וקרבה ואת זאת הם לא יכולים להשיג עם הילד במיטה שלהם. שנית כל, הילד צריך לפתח עצמאות מן ההורים וכל עוד הוא ישן איתם באותה מיטה הוא לא יפתח את המיומנות הסופר חשובה הזאת. לכן אנו מציעים לכם לקנות לול מעץ ולתת לילד לישון שם וכך גם אתם תרוויחו וגם הילד ירוויח בענק וזאת לא הגזמה.

כל האמת על לולים

לול עץ הוא הפתרון המושלם לשינה של קטנטנים. הוא עדיף פי כמה על פלסטיק גם בגלל שהוא יותר יפה אך בעיקר כי הוא הרבה יותר נוח ובטיחותי. אם אתם קונים לול עץ אתם צריכים לבחון את הגודל שלו, את סוג העץ ואת הצבע שצבעו אתו. לבסוף אנו חייבים לציין כי לול מעץ הוא המתנה המושלמת להורים ועוד נציין כי עדיף לילד לישון בלול ולא במיטה עם ההורים.

מוזמנים לבקר בדף הבית שלנו

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות