חוות דעת עלינו

פרגולת אלומיניום הסודות נחשפים – כל מה שחייב לדעת לפני שחושבים לבנות

פרגולת אלומיניום הסודות נחשפים - כל מה שחייב לדעת לפני שחושבים לבנות

עומדים לפני בניית פרגולת אלומיניום? פרגולות אלומיניום הם מוצר מיוחד מאוד, רוצים לדעת מה זה אומר ואילו השלכות יהיו לכך על עמידות או יופי הפרגולה שלכם? המאמר שלפניכם יחשוף בפניכם, את כל מה שרציתם לשאול ולא היה לכם את מי, על פרגולה העשויה מאלומיניום.

מהו חומר האלומיניום?

כאשר מדברים על פרגולת אלומיניום, השאלה הראשונה שכנראה צפה אצלכם, היא: מהו בכלל אלומיניום? איזה מן חומר זה? אז ככה. אלומיניום, הוא חומר עמיד ואיכותי, אשר מחזיק מעמד לאורך זמן, ויותר מכך, אינו נםגע בקלות מתנאי מזג האוויר הקשוחים של ישראל, שיכולים לנוע משלג כבד ועד לשרב קופח. מסיבה זו, האלומיניום מחזיק לאורך זמן, גם בתנאי מזג אוויר קשים, ובכך הוא מאפשר את העמידות ארוכת הטווח של הפרגולה.

תחזוקת האלומיניום

לא ניתן להתעלם מתחזוקת האלומיניום. כי פרגולה עמידה ככל שתהיה, כלל אינה שווה אם היא דורשת ניקוי מאסיבי, מתלכלכת שוב ושוב, וצוברת אצלה אבק בלי הפסקה. תופתעו לגלות, כי בנוסף לעמידותו של האלומיניום, הוא קל במיוחד לניקוי ותחזוקה, כיוון שהוא אינו צובר אבק או מזיקים, ומאפשר שימוש חופשי ונעים, ללא ניקיון שוטף, שמקשה מאד על תחזוקת הפרגולה.

☑️ שירותי ייעוץ וליווי זמינים בשבילכם תמיד.
☑️ ניסיון מוכח של 27 שנים בתחום העץ!
☑️ מחירים אטרקטיבים ללא תחרות
☑️ זמינות גבוה לכל לקוח.
☑️ יחס אישי לכל לקוח.
☑️ תמיד פה בשבילכם לכל עזרה או שאלה
☑️ לקבלת ייעוץ ללא כל התחייבות התקשרו עוד היום:
072-3712551

פרגולת אלומיניום הסודות נחשפים - כל מה שחייב לדעת לפני שחושבים לבנות

אלומיניום עמיד לפרגולה

נתון נוסף שתורם לעמידות הפרגולה, הוא העובדה, שאלומיניום הוא אינו חומר מתכלה. דבר שהופך אותו לעמיד ומחזיק יותר מחומרים אחרים, אשר מתכלים בסופו של דבר מטבעם, בלי קשר לרמת השימוש בהם. מסיבה זו, אלומיניום אינו יפתח תופעות טבע נפוצות כמו ריקבון או עש, ובכך הוא יאפשר עמידות ללא מזיקים או תנאים מגבילים שמאפיינים חומרים מתכלים.

עיצוב פרגולת אלומיניום

האלומיניום, הוא חומר שקל לעיבוד, דבר שמאפשר עיצוב בלתי מוגבל לפרגולת האלומיניום, והתאמה מוחלטת לקונספט הסביבתי השולט. בעזרת רתכות מתאימה, יכול האלומיניום לקבל כל צורה רצויה, דבר שהופך את פרגולת האלומיניום לפופולארית בעליל מבחינה עיצובית. בנוסף, האלומיניום מאפשר יצירת מגוון צורות לפרגולה, דבר שמוסיף ליצירתיות המעצב, וכמובן לתוצאה הסופית המרהיבה של פרגולת האלומיניום.

פרקטיות של פרגולות אלומיניום

פרגולת אלומיניום ידועות כפרגולות פרקטיות, כיוון שהן אינן דורשות שיפוץ מן היסוד, ומתאפשרות להקמה בכל שטח פתוח, דבר שהופך את הפרגולות האלומיניום לפרקטיות, החל משלב ההקמה, ועד לשלב התחזוקה המתמשך. את פרגולת האלומיניום ניתן להקים בכל מקום שהוא, גם בתנאים מסובכים וקשים להקמה. אין צורך בשיפוץ עומק יסודי בעת הקמת הפרגולה, וניתן להקים אותה בכל תנאי שטח, מורכבים ככל שיהיו.

הצללה מוחלטת בעזרת פרגולת אלומניום

בשונה מפרגולות שעשויות מחומרים אחרים, פרגולת אלומיניום, מאפשרת שליטה וקיבוע עד לפרטים הקטנים. מסיבה זו, פרגולת אלומיניום משיגה הצללה מקסימלית, כיוון שהיא מאפשרת שליטה על הזוויות, על הצדדים, ואפילו על החיבורים בין החלקים השונים. ולכן, פרגולה מאלומיניום, היא הפרגולה האידיאלית, לכל מי שמעוניין בפרגולה, עם מקסימום צל, ומינימום עבודה.

‘מחיר פרגולת אלומיניום

מחיר הפרגולת האלומיניום, מגיע בהתאם לרמת היתרונות של הפרגולה. מה זה אומר? שניתן למצוא פרגולות מחומרים אחרים שנמכרים בסכומים נמוכים יותר, אבל הם גם ישיגו תוצאות פחותות יותר, כמו: חוסר פרקטיות, פעולות תחזוקה מוגברות, עמידות מוגבלת, ועוד. בסופו של דבר ניתן לומר, כי למרות שפרגולה מאלומיניום היא אינה זולה, היא שווה את המחיר שלה – ובענק.

לסיכום

לפרגולת אלומיניום יתרונות רבים, אשר מאפשרים את עמידות הפרגולה, ושמירה על הפרקטיות והתחזוקה שלה לאורך זמן. בנוסף, פרגולת אלומיניום היא קלה לעיבוד, ומתאפשרת בעיצובים מגוונים, דבר שמאפשר הצללה מוחלטת, ולא פחות מכך, נוי ויופי, בהתאם לקונספט הסביבתי השולט.

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות