חוות דעת עלינו

היתרונות של פרגולות מעץ

היתרונות של פרגולות מעץ

לבית פרטי צמוד קרקע יש מספר יתרונות שאין לדירות בבנייני מגורים. אחד היתרונות הללו היא גינה או חצר, שמעניקות אפשרויות מגוונות לדיירים שגרים בבית להשתמש בפרוגולות מעץ. אפשר לגדל שם גידולים ביתיים של צמחים שונים, להכניס ציוד מיוחד כמו סלי כדורסל או בריכות פרטיות ולהעניק שטח חופשי לחיית המחמד. בנוסף, ניתן להתקין בחצרות הללו פרגולות. הפרגולות הן סככות שעשויות מחומרים שונים, ויכולות להעניק צל בימי קיץ חמים או מחסה בימים גשומים.

שימושי במדינת ישראל

פרגולות עשויות מחומרים מגוונים. ישנן פרגולות מעץ, פרגולות מאלומיניום ופרגולות מפולימרים שונים כמו PVC, אבל דבר אחד משותף לכל אלו – הן שימושיות מאוד בבתים שצמודים לקרקע בכלל, ובמדינת ישראל בפרט. את השימושיות הזאת ניתן לראות באה לידי ביטוי בימי הקיץ החמים והשמשיים. מדינת ישראל באופן כללי היא מדינה שמשית מאוד, וברוב המוחלט של ימות השנה השמש זורחת מהבוקר ועד הערב.

פרגולה יכולה לאפשר לכם להיות בחצר שלכם גם כשחם, תחת הצל שהיא מייצרת. מתחת לפרגולה ניתן להתקין משטח מסוים, כמו ריצוף כלשהו או דק. אפשר למקם מתחת לפרגולה גם פינות אוכל או פינות ישיבה, ובכך לתת לשימושיות של פרגולות מעץ למשל משמעות נוספת. גם בימי גשומים (ויש כמה כאלו בשנה), אפשר להתמגן באמצעות פרגולות שאטומות למים. עם פרגולה תוכלו לנצל את שטח הגינה או שטח החצר במשך כל ימות השנה.

☑️ שירותי ייעוץ וליווי זמינים בשבילכם תמיד.
☑️ ניסיון מוכח של 27 שנים בתחום העץ!
☑️ מחירים אטרקטיבים ללא תחרות
☑️ זמינות גבוה לכל לקוח.
☑️ יחס אישי לכל לקוח.
☑️ תמיד פה בשבילכם לכל עזרה או שאלה
☑️ לקבלת ייעוץ ללא כל התחייבות התקשרו עוד היום:
072-3712551

היתרונות של פרגולות מעץ

התקנת פרגולות עץ

התקנה של פרגולות מעץ, כפי שתוכלו לראות באתר בית מעץ, היא לא דבר מסובך במיוחד. ניתן להתקין פרגולות כאלו בכל בית עם גינה או חצר. ההתקנה תעשה לרוב על ידי בעל מקצוע מיומן ומנוסה, שיודע כיצד להתקין את הקורות של הפרגולה ואת הסככה עצמה.
לא תמיד פרגולות מעץ כוללות קורות. במקרים מסוימים בהם הלקוח מעדיף או בהם יש אילוצי בנייה שונים, אפשר להתקין רק את הסככה עצמה. בכל אופן, ההתקנה אמורה להיות מהירה יחסית, והיא לא לוקחת יותר מיום עבודה. התקנת הפרגולה יכולה להתרחש תוך מספר בודד של שעות, כאשר הדבר תלוי בגודל הפרגולה ובמיקום שלה.

תוספות וחיפויים

המונח “פרגולה” מתייחס לסכסכה שאמורה לכסות שטח מסוים. גם אחרי שמתקינים פרגולות מעץ, ניתן לשדרג אותן באמצעות תוספות וחיפויים שונים. למשל, קיימים חיפויים מסוימים שאמורים לבודד מזג אוויר מהפרגולה, או לאטום אותה לגשמים שיכולים לרדת בחורף.
ניתן להוסיף אל הפרגולה עוד ציוד נוסף, כמו רשתות צל, רעפים ובד מצופה. התוספים והחיפויים האלו אמורים לתת מענה שונה לבעיות מסוימות שעלולות לצוץ. לא חובה להשתמש בהם, אך מומלץ להבין האם יש צורך בהם ואם הם יכולים לסייע לכם.

תחזוקת פרגולות מעץ

תחזוקת פרגולות מעץ היא גם לא עניין מסובך מדי. ראשית, התחזוקה מתחילה בניקיון של הפרגולה מלכלוכים או אבק שיכולים להצטבר. מוטב לנקות את הפרגולה לפי הקצב בו היא נוטה להתלכלך, מה שמשתנה בין בית לבית. בנוסף, פרגולות מעץ זקוקות לשימון עם שמן מיוחד לעצים אחת לשנה או אחת לחצי שנה, לפי איכות העץ והמלצת המתקין. שימון הפרגולה יאריך את חייה בצורה משמעותית.

עיצובים שונים

אם אתם רוצים פרגולה בבית שלכם, תוכלו לבחור את העיצוב המתאים ביותר. פרגולות אומנם אמורות להעניק לנו שימושיות מסוימת, אך בסופו של דבר מדובר בפריט די בולט, שמשפיע בצורה עיצובית על החצר. לכן, כשבוחרים פרגולה חשוב לבחור פרגולה שימושית, אבל אי אפשר להתעלם מהעיצוב שלה. פרגולות מעץ מגיעות גם בעיצובים שונים שיכולים להתאים לבתים שונים.

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות