חוות דעת עלינו

מהו פנל מבודד ומה השימושים שלו?

מהו פנל מבודד ומה השימושים שלו?

בתהליכי בנייה שונים נעשה שימוש בחומרי גלם שונים. לכל חומר גלם יש את היתרונות שלו ואת השימושים שלו. אחד מחומרי הגלם שניתן לעשות בו שימושים רבים ולמצוא בו יתרונות מגוונים, הוא פנל מבודד. בשנים האחרונות פנלים מבודדים הפכו לטרנד של ממש, מפאת הנוחות שלהם והיתרונות שהם טומנים בתוכם. אז מה זה בעצם פנל מבודד? במאמר הבא נסקור שימושים שונים, יתרונות וסוגי פנלים.

מהו פנל מבודד?

כפי שכבר ציינו, פנל מבודד הוא סוג של חומר גלם המשמש לתהליכי בנייה שונים. לא מדובר על חומר גלם כמו שיש, לבנה או בטון, אלא על מעיין מוצר שמורכב לאחר תהליך מכאני. פנל מבודד הוא חיבור של שלושה פרטים שונים. מחברים שתי לוחות מתכת, כשבין שתיהן נמצא חומר מבודד, כמו קלקר או פוליאוריטן. מתקבל מהשילוב הזה מוצר אחד ואחיד, שמשמש למעשה כיחידת בנייה אחת שניתן לבצע בה שינויים שונים.
פנל מבודד טומן בתוכו יתרונות שונים שאינם מובנים מאליהם בענף הבנייה. בזכות אותם יתרונות, ניתן לבצע מספר שימושים שונים הקשורים לבנייה באמצעות אותו פנל. פנל מבודד הוא דבר שניתן להשתמש בו גם בתהליכי בנייה פשוטים, כאלה שכל אחד יכול לבצע בחצר שלו, וגם בתהליכי בנייה מורכבים יותר, שמצריכים פועלים וקבלנים.

☑️ שירותי ייעוץ וליווי זמינים בשבילכם תמיד.
☑️ ניסיון מוכח של 27 שנים בתחום העץ!
☑️ מחירים אטרקטיבים ללא תחרות
☑️ זמינות גבוה לכל לקוח.
☑️ יחס אישי לכל לקוח.
☑️ תמיד פה בשבילכם לכל עזרה או שאלה
☑️ לקבלת ייעוץ ללא כל התחייבות התקשרו עוד היום:
072-3712551

מהו פנל מבודד ומה השימושים שלו?

שימושים שונים

יש שימושים רבים לפנל מבודד. הפנלים הללו יכולים לשמש בתור גגות במבנים שונים,והם לא חומר יקר במיוחד, הם בעלי אטימות מוכחת ויעילה. האטימות הזאת יכולה להבטיח “ראש שקט” מפני נזקים שונים, כמו גשמים שיכולים לחלחל אל החלל שמוגן מהגשם. כאשר מתקינים גג מפנלים מבודדים, מקבלים גם גג בתהליך בנייה שאינו מזהם את הסביבה וגם גג שאינו מצריך תחזוקה רבה.
גם מבנים שונים ניתן לבנות עם פנלים מבודדים. מבנים שניתן לראות בחצרות של בתים פרטיים, כמו מחסנים קטנים, עשויים לרוב מפנל מבודד. מדובר על מוצר שלא בעייתי לבנות באמצעותו, כך שגם הדיוט שאין לו הכשרה מסוגל לבצע את הבנייה בצורה טובה מספיק. ענף החקלאות הוא גם ענף שמשתמש בפנלים הללו, שיכולים להרכיב מבני חקלאות שונים בקלות רבה יחסית.

סוגי פנלים

ישנם כמה סוגים של פנלים. הסוגים השונים של הפנלים מאופיינים במילוי שונה בין לוחות המתכת. לכל מילוי יש את התכונות והמאפיינים השונים שלו, כך שניתן לבחור את סוג הפנל שתואם ביותר לעבודה המתוכננת.
פנל עם מילוי קלקר נחשב לפנל מבודד הפשוט ביותר שיש, אך יש לו יעילות גבוהה יחסית ביחס למחירו הזול. פנל עם מילוי פנוליק הוא פנל שמכיל מילוי איכותי מאוד ויקר יותר, שתהליך השחיקה שלו איטי מאוד. פנלים שממולאים בצמר סלעים מתאפיינים בעמידות גבוהה מאוד נגד טמפרטורות גבוהות ואש.

יתרונות

קיימים יתרונות רבים לפנלים מבודדים. ראשית, המחיר נחשב למשתלם ביותר. מדובר במוצר שעושה עבודה טובה גם בתצורה הזולה ביותר שלו. שנית, הוא חומר איטום ובידוד מצוין. אם המטרה שלכם היא לבצע איטום או בידוד בחלל כלשהו, פנל מבודד יכול לעשות את זה בצורה אידיאלית.
כמו כן, יש לציין את התחזוקה המינימלית של הפאנל הזה. פנלים מבודדים לא דורשים תחזוקה כמו חומרי בניין אחרים. התחזוקה היחידה היא ניקיון של לכלוך מצטבר, כמו אבק. עוד יתרון שיכול להיות אטרקטיבי במיוחד למי שעושה שימוש אישי בפנלים הללו היא ההרכבה המהירה של הפנל. אין צורך בידע מיוחד או ביכולות מסוימות כדי להרכיב את הפנלים, ככה שכל אדם יכול לעשות את זה בעצמו.

העגלה שלי
סגור נראה לאחרונה
קטגוריות